Tuesday, January 25, 2011

~~sedihnya~~

haip...Asslamualaikum.......

mlm nie mood x okay sgt.....dah rasa nk tdo dah.

mata pedih.....kepala pening........NAPA LA ADA ORG MACAM NIE???...

nape duit xda ke???...atau...helmate saye 2 cantik sgt......

sentap sgt..bila abis claz td tgk helmate dah kena CURII......

HADUHAII..APE LA NASIB...BERPISAH....br je smggu....

ingt lagi tempat pling jauh dya dah pegi..lumut je....sejam dr rumah..alahaiii..cianyaa...

yg penting xda calar lg pon.....Awak barang kesayangan sayaa...

awak buat saya nangiss.....

jahatnyaaa laki tu..nape amik dya dr sya....awak tawu bukan snang nk beliii....

nape amikk??...

haty saye sedih...hampa sgt.....sampai aty laki tu.....

taw x awak tu pelajar universiti....x malu ke???....awak x layak dijadikan SUAMI taw x....

cuba klu sya amik barang awak.....barang baru lak tu...mesti marah kan??...mesti maki2 kan...??..

tolong la...klu terDESAK sgt pon..jgn la MENCURI....!!..plz la....

tlong la jadi laki yg baik..laki kan mkin pupus....kllu pupus pon...skurang-kurangnya...jadi laa...laki yg baik...hampa betul dgn sikap student laki niee....

saya x mampu nk wat pape....nangis je laa.....awak amik barang kesayangan saya....

Moga awak sedar....klu x tawu nk pulangkan....awak letak je dekat parking yg awak amik tu...

klu x sedar jugakk...x pelaa....2 urusan awak dgn Allah....

harap sedar laa....awak plajar universti...lelaki lak tu...

camne nk pimpin family nnt???....nnt ank awak pulak yg jadi pencuri....

camne la klu mak ayah awak tawu.....

berlagak la awak dgn HELMATE saye 2...

dgn ikhlasnya...saya halalkan......x peala...amik la klu dah jadi rezeki awak....

plz..jgn la buat macm ni dekat org lain....saya faham PERASAAN org tu....





camne pon rupa helmate saye tu...klu awak nk pulangkan.....awak pulangkan je yea....

saya ttp terima.....itu barang saya......

yang wat saya kesal sgt...AWAK STUDENT UNIVERSITI.........!!!!

2 comments:

sham-inn said...

alahai sedeyhnye dgr cite...
huuhu.. sabo2 ea...

azie ismail said...

sham-in....thanks..
dah penat nangis...hehe...
sabo je la kna....xda rezeki...