Saturday, February 19, 2011

kadang2 kan..........

alahaii..........kadang2 kan.......seronoknyeee dapat blaja jauh2.....(tp bila dah jauh merungt tiket mahaii)

kadang2 kan....bestnye klu dapat ape yg kita impikan...(tp bila dapat x penah nk syukur)...

kadang2 kan....bestnya klu dapat enjoy (tp klu dapat enjoy, x ingt dunia)

kadang2 kan...bestnya ramai kawan (tp klu byk lg byk kerenah)

kadang2 kan...bestnya klu dapat tgk wayang (tp rugi jgk lambat laun tyang jgk dkat tv @ skang ni download je)

kadang2 kan...best klu cakap banyak (tp diam lebih baik kan)

kadang2 kan...untung jd org tggi (tp rendah lagi senag menyelit)

kadang2 kan...rindu dgn seseorang (tp bila depan mata malu2 kuceng lakk)

kadang2 kan..tangan dah nk derma...(tp klu pegi..pak cik tu dah xda lak)

kadang2 kan...kita rasa kita sempurna sgt (tp mana da org yg sempurana ats dunia nie)

kadang2 kan...kunci jam nk bangun awal (tp tdo mati...xdanya nak bangun awal)

kadang2 kan...jnji dgn org macam2 (tp haram...lupaa suda..)

kadang2 kan...bersemangat nk wat sesuatu (tp kan hangat2 taik ayam..sekerat jalan)

kadang2 kan...mulut cakap lain (tp haty cakap lain)

kadang2 kan...kita ingt org baik tu baik..org jaat tu jaat (tp sebnarnya baik lg jaat n jaat tu baik((kadang2)..hehe

kadang2 kan...kita rasa jemu (tp dok buat jugakk)

kadang2 kan...kita nk jadi pendengar yg baik..(tp hakikatnya hadoii malas nk dengar)..

kadang2 ingt blogger x best...rupanyaa...BEST GILERRR.....

kadang2 tuan blog ni mereng skit...(tp hakikatnya x pon)...

brapa banyak kadang2 laaaaaaa....da x yg xda kadang2...????

xda kadang2 bg sahabat blogger!!!...SBB semua KENYATAAN mmg best!!..hehe..

No comments: