Saturday, March 5, 2011

lama menyepi...kini ku telah kembali

huhuhu.....cewah!!...TENGOK TAJUK LA WEY....

JIWANG X??...

alahaii..lama menyepi...kini ku telah kembali...

awat nie...macam org br lepas putus CINTA!!....no..no....tidak 2x

setakat ni cinta "BAIK2 SAYANG"....BLOM SMPAI KE TAHAP TU and MINX SIMPANG LAA...

dekat 2 mggu gak la....demam...selsema..batok2....haish....HANYA TUHAN JE YG TAHU...

syukur di atas ujian yang Allah berikan ni....Allah sentiasa menguji umat yg disayanginya...

bila kita sakit....ingtan kita pada Ynag Maha Esa...lebih kuat kan...secara tak langsung dapat mendekatkan hati kita dengan Allah...

Nak ucap byk2 kemaafan and terima kasih buat semua sahabat blogger yg komen...yang chat di shoutmix ...maaf la klu x layan...bukan xnak tp keadaan x mengizinkan...

tp insyaAllah...skang dah okay...

ha...lupe lak....utk seorg sahabat blogger ni...thanks buat (kiwi)sbbnya (kiwi)dah byk kali tag azie....tp azie x balas pon....maaf taw...

kali ni azie tag (kiwi)byk3...hehe

1 comment:

Mohd. Hafiz bin Abdul Aziz said...

adeyh..ni demam mesti tanak g kelas lah ni...tau dah teknik azie nih..XD

hahhaa...lalalala~