Friday, March 11, 2011

mengapa klu couple slalu macam ni??

haha....saja ja post tajuk entry ni sbb td tengok kawan post dekat FB dya...dya cakap

kenapa klu awek cntik mesti pakwe x ncem...and pakwe ncem mesti awek x cantik...??

betul ka istilah tu?...boley di terima x???...hurm...sedang memikirkan jugak la...

tp betul la kan...Allah tu Maha Adil...setiap benda ada pasangan masing2...

lelaki - wanita

bulan - bintang

bumi - langit

buruk - mesti la cantik kan...

penah jugak la dengar org ckp...tgk tu...pakwe sikit punya encem...tp awek...biasa ja tengok....

hey...x baik taw....try tanya laki tu dya cintakan awek dya x?...mesti la jawab cinta....i x kisah rupa paras..kan3...

dekat KULIM da sepasang kekasih ni....awek dya ala2 comel...pakwe dya...ikan bilis ckit la....tp dya x malu pon kuar dgn awek dya...p sana...p sini...

da org tanya...dya cakap..xpe la...dah saya suka dya...sya x kisah pon..alahaii..baiknya kan...

contohnya macam nie ::::::::

yang ala2 comel and ala2 ramping..



yang tinggi dan kurang tinggi...




azie sendiri pun macam tu jugak....dia tinggi azie kurang ketinggian...hehe...

betul la...Allah tu Maha Adil kan....

cuma skang ni azie tengah fikir....antara kami SAPE YANG CANTIK SAPE YG ENCEM...

azie CANTIK @ dia x ENCEM...

Azie x berapa nk comel @ dia uhukk....ENCEM la kot....

4 comments:

SoLy SoLicious said...

Allah jadikan manusia itu dengan pasangan yang saling melengkapai.. rehda jela..panjag,pendek,kurus,debab, accept je.. :))

azie ismail said...

a'ah...........betul2....
sebaik2 manusia...adalah manusia yg menerima @ meredhai kurniaan Allah..

kunci kebahgiaan ialah terima pasangan kita seadanya...kan3

atikNAOshi said...

Kalau hati dah suka, tak hensem pun nampak hensem, tak cantek pon nampak menawan...

Allah maha Adil..kalau sume nak org hensem je, ape jadi dgn org xensem?tak kawen la diorg kan kan?

hheeheh

azie ismail said...

betul2x.....stuju sgt.....

setiap manusia dilahirkan berpasangan....

terimalah seadanya...