Sunday, May 22, 2011

Pengganti ALYA (is3 aidil) dalam cerita nur kasih????

Akhirnyaaaaaaaaaaa………………..kini pastiiiii………..!!!! (kan dah kuar lagu kak nita)..
Bes lerrr….dpt berjiwang2 bersama nur kasih…tercapai jugak hasrat nak tgk cite ni…….cite ni ka nada dekat panggung ja…..xda dekat tv @ cd @ dvd….
Dah berhari2 hujan….n banjir dah surut dekat kulim tu…..azie bersama insane tersayang melepaskan hajat bersama utk menonton nur kasih the movie……
Ok jugak………..meleleh air mata ni…hehe…..
Kalau lah percintaan azie seromantik tu…fuhhh!!!......bes…!!...hihi…
Bes cite tu…Cuma x faham…bla adam meninggal…….MUDA @ WAKTU TUA???...entah ler….blurr skit part tu….
And yang lagi hairannya nape watak alya (ayu raudah) ditukar???....esh2..hairan2…
Tapiii..pelakon baru tu agak terkenal jugak la…rasanya dia memang boleh pegi jauh…hihi…I
Bagi yang dah tengok mesti dah tawu kan…yang belom tengok…mari kita kongsi same2….

Ni la pengganti alya tu…..cute jugak kan….hahahahha….(PERASAN)
Xlah….xda pon..ttp ayu raudah jugakk…..tapi imbasan jer….sbb alya meninggal kemalangan…
Saje je…nk poyo3..nk bgitaw korang azie pond ah tengok cite nie………
Ni ha buktinya………


Bersama insan tersayang yang azie cakap tu…..(SAYANG KER????)..HIHI
Bersama adik……biasa la….kemana dengan adik je……ber2 je….

2 comments:

IzariahzainaL said...

peminat no 2 nmpaknya..
sempat jugak pegi tgk nur kasih hr tu..:)

Ruziawati Yusof said...

kak t belom tengok cerita ni.. huhu..