Sunday, September 11, 2011

Cerita tentang “KUIH SEPIT”….




Mood raya masih ada lagi nieee…..maklum la tengah tengok kakak..adik…abang…mak…anak buah pon join skali ramai2 makan kuih sepit…eh…nmpk sedap pulak….
Berkumpul ramai2 nie….kuarlah satu cerita di zaman dulu kala tentang “KUIH SEPIT”….mesti la cerita tu dari mak…
Mak cakap dulu masa mak kecik2 best je klu pegi kedai beli kuih sepit…sebabbbbb….bila nak beli kuih sepit tu mesti mak goncang-goncang kuih tu…klu ada benda yang bergerak2 boley la beli….
Benda bergerak2 tu apa??????...
Mak cakap tiap kali beli klu ada benda yang bergerak tu mesti ada duit yang di sepit dalam kuih tu….ada 5SEN….10SEN….zaman dlu2 dah kira banyak sgt la tu kan…
Haishhhh….klu la skarang goncang2 da duit 50SEN..lepas PARKING MASUK GIANT…muahahaha….best jugak tu…..

No comments: