Wednesday, October 26, 2011

cari nahas atas flight....haha

aiseyyy.....balik dr sabah bha....

masa naik tu flight dlm pkul 6 koottt (lupa da)

yg penting masa tu dekat sabah da gelap da ponnn....

ehem2......atas flight aku amik seat tengah...ohhhhh..........YA TUHANKU....

TIBA2 baik punya MAT SALLEH dok sebelahh....haha...

jantung dok dupp dap...dup dap....(ketaq)....satg mat salleh di dok tanya apa yg aku x faham...mampuss....

adoiiii.......

perbualan kami dgn mat salleh tu bermula bilaaa..........

pramugari tu cakap.....lampu flight akan dipadamkan..jika anda sedang membaca kami akan bukakan lampu untuk anda....

ahhhh....dengar announcement macam tu ....aku apa lagiiii.....dan2 buat2 baca buku smbil ckp dekat kawan sbelah (aini).....buat2 baca buku wehhh......

pramugari tu mai tolong buka kat aku.....dok ingt aku btol2 baca buku....yg Mat Salleh sebelah ok gelak lakkkk....

adoiii...x sampai (sebenarnya x reti) nk ttp blik lmpu tu........pastu MAT SALLEH sebelah yg tolong ttpkan...

aku cakap la THANKSS......tiba2...dya balas SAMA-SAMA...


AHHH......hampeh!!!!....wat malu aku ja....


lepas tu aku la....GATAIIIII....ingtkan dya fasih ckp melayu....aku tnya laaaaaa you can talk in malay?...

mat salleh tu balas...SIKIT2....ahhh.....sudah!!..PARAK!!.... hambikkk kau....ramah sgt kan....haaaaaaaa....layan la.........

byk tanya pulak MAT SALLEH ni...aku da la x brapa nk faham....haha...(kamus x bawak)....

setelah lama.......pong pang..pong pang... (menterbalikkan melayu and english)

aku hadiahkan dya keychain dr sabah.....

THENNNNNNNNNNN...........

masa nak balik tu....adoiiii baik gilerrrrrr....

dya tolong amik beg kitaorang.......

PALING GEMPAK!!....

DYA KUARKAN SABUN BALI AND TRUS BAGI AKU.....haha....


MAT SALLEH TU keja dah 2 tahun dekat M'sia....x jauh dekat BANGI JAAAAAAAAAA....

nnt boleh cari sbb MAT SALLEH TU SINGLE LAGI...HAHAHHAHAHA

ingt yea......syarikat S A P U R A....hahaha

No comments: