Sunday, November 20, 2011

aku selalu fikir nak buat benda ni.....tapi bila????

Asalamualaikum... (penuh kelembutan dan keayunan) :)

skang ramai yang bertunang...berkawen....aku jadi tersangatlah x-cited....tmbh2 yg tunang n kawin tu semua kawan2 jaaaa.......

aku???....blom smpi seru kot....."si pasangan" pon belom tiba.....still searching..

bak kata lecturer.....awak muda lagi...."open your option"...byk lagi pilihan diluar....

tapi sebelom tu.......

aku selalu terfikir benda ni.......bukan ja fikir....selalu cakap jugakk

selalu ckp dekat adik.....NANTI LEPAS KAWIN.....

aku nk pakai macam ni.....



baju labuh menutupi pinggul n saiz besar yg menutup susuk @ bentuk badan

lepas kawen nt aku nk pakai macam nie........



tudung yang labuh...

aku selalu cakap ja....tapi bila nk buat???....xkan nk tggu lepas kawen baru nk buat???

berilah aku hidayah-Mu Ya Allah...

tersentuh dgn ayat seorang sahabat....

bila aku ckp semua lelaki hanya nk prmpuan cantik2...

seorang sahabat ckp....

"KALAU KITA BAIK X CANTIK PUN AKAN JADI CANTIK"

berdoa agar....dipermudahkan segala urusan n diberi hidayah agar dapat berubah seperti diimpikan SEBELOM KAWEN....

INSYAALLAH....



2 comments:

akmal said...

insyaAllah..banyak2 kan berdoa dan berusaha berubah menjadi lebih baik. semoga dipertemukan jodoh yang baik juga :)

azie ismail said...

Alhamdulillah....

terima kasih atas doa tu....