Friday, November 18, 2011

Geqammm tgk pic tawen ehhhh....

dengan tidak sengajanya..petang td ikot kawan.......pegi butik PENGANTIN.....

alahaiii....syoknyaa layan kawan2 yang dah sampai "SERU" nie.....

macam2 kerenah pon ada......maklumlaa...hari bahagia kan....GEQAMM BETOII

petang td saat melangkah masuk butik pengantin....amboiii rasa "aura" semacam ja......meremang bulu roma cekk.....

tggu kawan buat pilihan...jalan2 tengok baju pengantin..alahaiiiiiiii dalam haty terdetik....

ada saiz aku x ekk???

ee...nnt nk warna mana....semua cantik2.......

kawan x habis buat pilihan lagi...haishhh, memang mcm tu aku nnt bila dah smpai "seru" kot.....eeeee...best ja tgk kawan pilih2....

duduk tengok pic2 kawen.....tersengeh...tersenyum sorang2....LAWANYAAAA.......

bestnyaaa.....macam nak ja........

bila tengok pic pelamin.....alahaiiiii.......CANTIK..n tetiba ja ada nama aku booking pelamin di situ yaaa...........

pelamin yg aku booking tu rm800.....(muqah ka mahaii)..aku pon xtaw....

haha...poyo ja...kak mana la yg nama sama mcm aku tu....

nak tawen jugakk....tp lewat lagi koot.....target 2020....time KEDAH MAJU 2020...HEHE

si pasangan sudah lari.....mana maw cari nie.............hehe

MAII TELONG LAYAN PERANGAI AKU NI SAT NAHHH...........hehe







tudiaaa......memang macam x sabaq....selamat calon lariii...klu x besok gak nk kawen...hehehe

dak2...TERGET 2020!! :)

No comments: