Wednesday, November 30, 2011

ujian-Mu buatku...

disaat haty n perasaanku diuji....

ramai kawan2 dtg memberi sokongan....semangat...

Alhamdulillah....sorang pegi rupanya masih ramai yang sayang...

myb antara kita sudah tertulis utk tidak bersama....

mungkin juga Allah mengujiku kerna aku terleka menyintaimu...

mungkin juga....dya (wanita itu) utusan Allah yg terbaik buat awak....saya syukur seandainya dya lebih baik dr saya....

dgn lafaz Bismillah aku redhakan pemergianmu....dan meredhakan perasaan cinta itu pergi...

haty yg hancur belum pasti akan terubat dgn mudah...

cuma....saya doakan awak sentiasa bhgia..

pesanan buat haty :

- jgn lagi dikennag cinta yg lalu mungkin cinta yg akan datang lebih baik

- redhakan pemergiaanya....sudah tertulis dya bukan jodohmu..

- jgn terlalu jujur dan ikhlas kerna suatu hari hatymu pasti terluka dan hancur..

............................................................................................................

1 comment:

Anonymous said...

Dear Adik...

sedih baca coretan adik ni..yong siap ngalir airmata lagi..xpe dik...bykkan sabar..ingat..Allah sentiasa uji stakat mana kemampuan kita..mana tau 1 ari nti Dia nak bg lebih dr apa yg ada skrg..buang dia jauh2 dr ingatn..mmg susah ..tp u have to...i know u can do..ingat..adik masih ada ma, abah, kakak2..abg dan adik2...we all love u..tk cre..focus on ur study 1st..buktikan yg adik boleh idup tnpa dia..boleh bejaya..malah lebih baik dari dia..