Sunday, December 4, 2011

berat utk mengawal haty yg hancur

Ya Allah....memang berat rasa nk terima ujian ni...

aku rasa aku dah sgt jujur n ikhlas sukakn dya...

zaman skarang rupanya jujur n ikhlas bukan lgi ukuran....

dah hampir seminggu aku cuba lupkan cinta...tp sejenak bayangan tu datang kembali..

Ya Allah aku thu dya bukan jodohku...dya bukan untukku...

tapi...caranya membuatkan aku hancur....

aku x mampu menerima kehadiran sesiapa lagi...

myb aku ptt berhaty2 utk memberi haty kepada sesiapa...

terima kasih sbb buat azie mcm nie...

tapi saya sikit pon x salahkan awak...myb saya ada salah n kurang dekat mn2...

saya juga xkan anggap awak musuh...sbb kita ttp ada hubungan silaturrahim sesama muslim...

saya sentiasa doakan awak happy...

pesanan : JANGAN TERLALU IKHLAS...KEIHLASAN BOLEH MEMBUTAKAN HATY..


No comments: