Sunday, December 4, 2011

xda apa..cuma...nk ckp 1 ni ja.....

Assalamualaikum...hype....(tengok2 hapy sgt da kan)

waw!!!...baguih.......MOVE ON....let him go!!!..

eley....x heran la kau xda....klu kau baik sgt aku heran la...

maqahnya aku dgn kau nie.....

dah2...cukup smpi sini noohhh....(kluaq dah kedah aku)..

hilang seseorg yg USELESS MCM KAU...ALAHAII...MACAM DEBU JE LAHH

ingt : apa yg kau buat suatu hari kau jugak akn rasa...
..................................................................................................

jadi lembut balik......

hemm....xpe....saya doakan awak happy.....

myb kita xda jodoh n seseorng yg lebih baik sedang mnggu saye.....

xda pape..."just nk bgun dr kkejatuhan"...n post ni nk tunjukkan...

saye boley hidup tnpa awak....

THANKS TO ALL MY HOUSEMATE.....KENGKAWAN YG X PUTUS2 BG SEMANGAT...

nak bukti saye dah oke...ha..ni ha....






















BANYAK KAN BUKTI---------->> saya dah boley hidup tanpa awak...

makan semkin banyak..haishhh hat tu tiba2....xpa..."YANG KURUS ORG TANAK...CUBA JADI COMELSS PULAK"...

Tanak komen mn2 just 1 pic je nk gtaw...

masa maen baseball tu...SERIUS saya rasa tgh pukul awak...

SORY TO SAY.....

babai...JAGA DIRI LA NOHH....

4 comments:

shida said...

kumbang bkn seekor..:)
gud lak dear!!

azie ismail said...

thanks......yup..kumbang bukan seekor...
myb kumbang yg akn datang kumbang baik2... :)

Anonymous said...

ye..tinggalkan kumbang taik tu..dia akan terus hurung taik kaya tu ..sok dh jatuh miskin..dia cari la taik lain pulak..kan kan..

azie ismail said...

xpe3...Allah tu maha Adil and Maha penyayang...

"what comes around goes around"...