Wednesday, January 18, 2012

lelaki suka wanita yg caring ehhh???

bagi lelaki caring tu yg cmna ek???...

satg x sama lak...hehehe....caring azie macam lain.....org lain caring mcm lain..

memang x dinafikan lelaki suka wanita caring kan....

tahu la....ada kawan ckp tadi.....hehehhee

xpela.....saya pon nk belajar jadi seorang yg caring

TAPIIII

xda maknanya nk caring sebelom....

azie akan caring bila kita dah bersama....means

bila kau milikku dan aku milikmu...hahaha...(sempoi ayat)

pagi2 dok berJIWANG sorang2

tp betul!!....serius ni!!....nk belajar jadi caring....

sapa berminat??...ha.....isi borang...muahahha

KEPADA AWAK.....YAKNI AWAK YANG BAKAL MENJADI AWAK...

saya akn cuba jaga awak sebaik mungkin....tapi selepas kita bersama....saya taknak

haty saya terluka andai saya caring sebelum kita bersama...yup!!...saya akn belajar

jadi caring....(poyo betul)

sebab nk selepas taknak sebelum

sebab saya ada mak....ada abah....sebelom saya jadi milik awak.....

tanggungjawab saya mesti terhadap mak ayah saya kan...

tapi betul.....andai awak milik saya....saya tunaikan jnji tu...

TAMAT KARANAGN TENTAG CARING

da boley tdo.....eh2...tapi betullll

nanti saya akan jadi caring...hikhik

No comments: