Tuesday, January 10, 2012

semua hapdate pasal "voucher"..so. aku apa lagiii..

alahai.....sangat terHARU......RM200 tu nilai yg banyak jugak la....

bayangkan berapa ramai student dkt malaysia ni.....

haaaaaaaaa.....BERSYUKUR lah anda wahai STUDENT2....




hemmm......memang PENYABAR juagak aku sebenarnya.....2jam tunggu untuk dapatkan

voucher nie......Alhamdulillah......akhirnya terbukti jugak dimana KESABARAN tu....

terfikir jugak.....nk bli apa laaa dengan voucher ni sbb voucher ni hanya boleh ditukar dikedai2 buku SAHAJA...

HARAP MAKLUM voucher ni x boleh ditukar di....

KFC
McD
Pizza
Tutti Fruitti
kedai runcit pon x boley..

ada kawan yg dah guna pon voucher tu...

klu nk di ikutkan mmg patot digunakan bli buku untuk sem depan....tapii.....

selalunya beli buku dari senior2 jaaa.....

so, lepas fikir2....voucher tu nk guna utk..

1) Bli buku latihan STPM utk adik azyra
2) Buku membaca utk ALISYA & ASHRAF
3) Buku2 yg berkaitan utk ma and abah
4) Buku sebagai hadiah besday Kak yong (29 january)
5) Nak balas balik kepada si pemberi buku Don't Be Sad tu...

InsyaAllah........heeeeeeeeee


6) Ada duit lebih nk cari buku belajar bahasa kedah utk pakcik....huahauhaua

TAPI KAN.......LAMA DAH MENGIDAM NK BLI BUKU NIEEEE.....



tahu......akulah org paling ketinggalan utk dapatkan buku ni.....

memang mengidam tapi rasanya lebih AFDAL klu beli yg penting2 dulu kan...

@ belilah BUKU DUNIA AKHIRAT...

tambh sikit pengetahuan tu...

SEKIAN

TERIMA KASIH atas VOUCHER RM200 sangat menghargai..

TARIKH AKHIR VOUCHER TU..... 31HB

ohh....sempat2....heeeeeeee

No comments: