Friday, January 13, 2012

serius....pasal dia...aku pulak yang rasa terharu sampai nk nangis....

hyeppp......sopan sikit...

Assalamualaikum...

ada dengar berita tentang Wardina???...

mesti la dah kan......GEMPAR 1 FACEBOOK....

Ya Allah.....selamat la dorang xda pape pon....

kata wardina...melalui suara...jelas perompak tu warga INDONESIA....

kesal la dengan sikap diorang.....dah masuk negara orang....buat mcm tu pulak...

X BAIK LA......jadi takut dah skang klu tengok warga asing....

pasal kejadian tu....melalui apa yang diceritakan wardina....

Aduuuuuuuuuuuuuuuhhhhh............lepas baca....serius rasa TERHARU SANGAT SAMPAI NK NANGIS...

dalam note tu.....azie ringkaskan macam...(PART TERHARU TU)


Sekali lagi selimut saya ditarik, seorang lagi lelaki bertopeng bertanya “Barang kemas mana?” Ikhwan berkata “Jangan sentuh dia, dia tak ada tudung” MasyaAllah, begitulah suami saya menjaga kehormatan saya. Dalam saat ini pun dia tidak mahu sesiapa pun melihat ‘hak’nya. Saya amat berbesar hati ketika itu. Maka kerana itulah luluh jantungnya melihat gambar saya dahulu di’post’ sesuka hati di alam maya. Kasihanilah saya dan dia. Janganlah buat begitu lagi ya? Pelihara aib orang lain supaya aib anda dan keluarga juga dijaga. Percayalah janji Allah itu benar, ini bukan janji manusia.




Ya Allah....betapa terharunya kan......

saat macam tu suami wardina ttp menjada aurat wardina.....

entah la.....x dapat nk ucap pape sbb terharu sgt....

harap suatu hari suamiku juga begitu.... :)

wardina bertuah memiliki suami sebaik macam tu....

wardina kenal suami dya di facebook....

bukan semua dapat keuntungan dlm perkenalan macam tu sbb sakang ramai yng kenal di facebook x blh dipercayai BUT....WARDINA SANGAT BERUNTUNG....

MUNGKINKAH SUATU HARI ANDA @ SAYA JUGA BERUNTUNG MEMILIKI CINTA FACEBOOK????

heeeeeeeeeeeeeeeeeee.........

No comments: