Saturday, March 31, 2012

buat insan tersayang....

hyeeeep.....harini besday awak kan....??

HAPPY BESDAY saya ucapkan.....

awaaakk....tahun ni tahun akhir untuk kita sambut sesama kan...So, maaf atas segala ketelanjuran idea saya semalam tu....hihi

tapi saya tahu......sesuka atau setidak suka mana pon...suatu hari awak pasti akan ingat saat tuu......kan3.... :)

awak tahu x...dalam 3 tahun kita sambut besday awak bersama....baru kali ni saya rasa puas hati....

SEBAB....

semalam saya nampak awak BERSUNGGUH-SUNGGUH makan kek tu....akhirnya, buat tahun terakhir saya dapat cari kek yang sedap kaaannnnn.........

ehem....maaf la...sebelom2 ni....kek semua x sedap!...hihihi

tapi bukan saya buat pon.....kedai tu la salah...jual kek x sedap... :)

lepas ni kita da x boleh sambut besday sesama kan....

nanti.....bila kita masing2 dah bawa haluan.....saya buat kek besday sendiri untuk awak eh.....ye..ye...tyme tu saya dah pandai masak dah......kompom!!!!! :)

semalam saya ikat mata awak...hampir sejam lebih......

maaf...idea yang kurang bernas.....nak buat cmna....hanya idea tu yang terlintas di fikiran....

saya harap awak happy....

saya harap dapat buat awak happy...

mayb ni yang terakhir kenangan kita bersama....

hahahha....sedih tak???....

ayu...maap sesangat..... semua2 tu student punya bajet...itu ja yang kami termampu...

tunggu keja nnt kita wat besar-besaran n sangat besh keyh....

x lupa jugaak buat YATT....hyeep happy besday along....

first time jugak kita sambut sesama kan....

harap along happy...lupakan semua yang bikin haty kita sedih but ingtlah kengkawan yang slalu bikin kita HAPPY...hehehhe

Jom layan pic :::::

masa sebelom kuar..... kononnya nk kuar mkn dengan faiz..(my kezen)..ahhaha....sian dyeee...kena paksa ikat mata....sorieee my dear...



kesian dya....dah dekat sejam kami ikat mata dya.....
setia menanti ja mek ni....hahha
layan je la kan ayu...hihi




hahha...kena tipu....

tengok muka tu happy ja bila cakap nk buka kain tu.....

kena tipu bolat-bolat....



hem.....persediaan sebelom buka kain ttp mata tuu...hanya itu yg termampu....hihihihi



taraaa.......akhirnya.......dapat cari kek bajet yg sodap!!!...

saya tahu awak suka kan.....kan....baik ckp YA, I LIKE IT!!....hehee



tengok muka dya....x-cited betul dapat hadiah....

tet!!...oh tidak!!...saya thu dya x-cited tgk pic sendiri........weekkk




pelakon2 terhebat di sebalik tabir......comel2 baq kat hang








harap awak happy....

ingat kenangan ni selalu keyh

1 comment:

Anonymous said...

hahahaha..pic aku tersngt la comey(muka pelik) hahaha..kena ikat matu tu xthn..haha..buka2 kelam..ahha