Friday, March 23, 2012

contact lens punya ceritaa.....klu x caya try lahh...

ahhaii........

lapok da pun weyh.......CONTACT LENS????.....da lama orang tahu n pkai lah....

hamboi2...jangan la kata macam tu....hehehhehe

saja2 bosan2... (assignment xda g)...tiba2 teringat al-kisah tentang contact lens nie....

wahahahha.....dulu memang aku ANTI-CONTACT LENS....

almaklumlah........dok fikir macam2 penyakit pulak....hihihihi

sampai satu hari....aku cuba gatai2 tangan....gedik2kan diri try pkai benda alah nie...hehhehehe

ahhaii....first tyme pkai bukan calang2 color yg aku pilih...aku pilih warna purple.....walaweyyyy......cun!!!...wakakka....PERASAN SUDAAAA....

masa beli tu memang sorok2 la....sebab mak mmg 100% bantah beli benda2 yg x berpengetahuan nie......

first tyme nk pkai gaya macam monyet dapat bunga...wakakkaka

sampai jatuh2 atas lantaiii.....nmpk sangat laaa aku x reti langsung....

lepas lama2 try...waw!!!......dah PRO..bab2 nk pkai ni.....2 minit pon x sampai...wakakka

hey...hey...hey....poyo kan.....nk cakap dya ada contact lens la tu...hahahah....

x...x..... cmnieeeeeeeee....

hem....thu x lepas pkai benda alah ni (contact lens)....rasa diri macam lain skit...

memang la macam bahaya skit untuk mata kan...tp apakan daya...lepas pkai aku memang brubah!!!....wahahhaha...poyo lagi...klate kecek koya....

hem....dulu memang aku terkenal dengan mata ala2 mengantuk walauponn pada hakikatnya aku SEGAR-BUGAR.....

mata jadi x mengantuk...SERIUS!!!...

buktinya...kawan2 tegur...hiikhik....

bukti lagi...masa aku practical haritu......air cuci lens tu habis....so, aku g keja x pkai contact lens pon...then....kawan2 tempat keja tegur.....

awat harini nmpk macam mengantuk ja....p la tdoq dalam surau nuuuu....

haiyakkk...manada mengantuk.....tengah segar sesangat ni umpama sesegar sayur salad di pasar....hahahha

yup...betul2.....ce try....mesti korang pon suda tarak nmpak mengantok maaa......

bukan poyo saja nk cerita....hikhik


2 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

GK ska warna cokelat....

;)

MIWA MIRAE said...

waaa purple you..melets sangat..heheheh