Sunday, March 25, 2012

serius x penah rasa ngan laki macam ni....

hem....semalam balik dari JJ IPOH.....

dalam mood ngantuk.....mata samar2...terbaca....terrrrrrrrrrrrBACA....1 banner

konsert free...

artis : ezlyn, amuk and Dato AC Mizal...

cam best jeaa....sbb FREE.....

so, balik uma.....solat maghrib then trus gerak pegi ke

ARENA SQUARE BATU GAJAH, PERAK...

dekat jadi dr umah...dlm 20 minit koot...

ceritanya bermula begini.....

masa tengok konsert tu kitaorang kena berdiri....lenguh sangat kaki ni haaaa...(ngada2)

lepas tu......masa ezyln kitaorang buat x tahu lagi....duduk je bahagian blakang

then...bila tyme amuk...biasa la kepala goyang2...hahha

housemate cadangkan agar kami duduk bahagian depan skali dengan budak2 tuuuuu...tambah2 plak sennag la untuk aku sebab kecik ja kannn..hehehhe

okay...kami duduk betul2 depan stage...memang nampak jelas gilerrrrrr muka artis2 tu...

muka amuk je la x jelas sangat sebab pakai topeng....

lama2...nyanyi2 skali apa...semua...

tiba giliran AC MIZAL...haiyaaa.....aku jado x-cited semacam pulak....

balik kepada tajuk tu kan.....cmna boleh jadi macam tu...

al-kisahnya....AC Mizal turun lalu bersalaman lah kami.....

uiii......dari mata jatuh ke hatiii

AC......NAK GEELANG.....hahhaha

haiyaa...batai ayaq semayang....

camna ni....nak mandi pon susah....takut hilang bau tangan....wakakka

poyo la kau

layan picture se das...2 das...








pic ezlyn ja x sempat tangkap sebab duduk belakang masa tu...




_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments: