Thursday, March 15, 2012

tediaa.....tiba2 ingt kat bos....

hyeep.....saja memPOYOkan diri....

biasa la.....baru meRASA jadi budak opis...tapi tu 3 minggu yang lepas...

seperti yang dijanjikan....HADIAH...!!...HADIAH!!! ...

YEAY!!!....sbb tu yg dok tringat sangat dekat bos tu......

boo00000ooos.....makaseh taw SEBAB bagi hadiah dekat azieeeee.....

hehhee...malu sebenarnya......sebab azie practical SEBULAN jaaa....

tapi......BANYAK SANGAT ILMU YANG AZIE DAPAT!!!....thanks sangat2....



eheheee...............besaq dak...??....besaq dak????.... (bangga nih)

sat la......sabaq2...mai cheq crita dlm tu ada apa..... (pekat da kedah nihh)

baaanyak dak??...untung woooo0000oooo.......

meh la practical kat tempat kami nih......

bos pon encem....weeeeeeeeeee

melarut dah....smbung semula keyh.....

1) ehm... PUNCH CARD....hahhaha....sempoi bos....

smpai saya terbalik2....salah punch...hahaha

ada skali....buat jahat...eh dak.....memohon bantu kawan tlong punch skali...wkakakak

2) SAMPUL

e-celi ada 2 sampul kan.......

satu tu....evaluation.....adui......sampi skang aku still xtaw pon brapa yg CC Asri bagi....sebab CC ASRI cop banyak2 dekat belakang sampul tu....
kalau buka kantoi la pulak....
ketaq aihh.....dah la nk bgi kat lecturer...harap2 dapat ok lahhh....

sampul yg kechik tu......ehem2....ehem2.....dpaat....dapat......MONEY...MONEY...HAHHA
bos ckp tu bukan elaun tapi sebagai sagu hati....

esh...bos ni sampai terjatuh haty saya...hahhaha

3) KOTAK BESAQ TUUUUUUUU

hahahha......macam ORANG BARU LEPAS KAWEN JA!!!

sebabnya...sebab.....dapat KIPAS ANGIN!!...
aik.....saya bukan cepat naik angin kan boss...??...haaha
sampai skang blom pasang lagi pon....still dalam plastik lagi....SAYANG....hehehe

4) BUKU DIARY

E-CELI segala buku atau peralatan yg kita amik mestilah dicatatkan....SO, buku yang amik ni pon dicatatkan jugak....

masa Haji Abu dapat petang tu....telan air liur gak laaaa kau tengok.....CHANTEK!!!

xkan nk minx kot kan...MALU ARRRRRRRRR.....HEHEHHE

keesokkan harinya......CC ASRI BAGI...hikhik

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAYANG CC....

sebagai hadiah katanya......esh2...terHARU CHEQQQQ

buku tu ada kenangan sebenarnya....

OH!.....EN.MIRUL.....SYUKRI....ZAHIRA N SHIRA!!!!.....GEEEEEEEERAMMM!!!....MALU LAK klu diingatkan......

ok.....camni....

pagi tu aku baru ja dapat BUKU DIARY nihh.....(x-cited gilerrrrrr)....

dak aihhh...saja la pegang sbb p keja bawak beg kechik ja....xtaw pulak CC NK BG BUKU NIEEEEEEEEEE...

bos pesan..petang nt masuk bilik meeting keyh...

AGENDA UTAMA : "REBAN AYAM"...WAKAKAKKAKA.....smpi meeting noooo

masuk gerak nk masuk bilik meeting.....e-cited gilaaaaaaaaaaaa.....smpi x sedar aku siap pegang buku diary ni di CC...

smpai ada suara2 sumbang ckp....

en. Mirul : oooo......e-cited nk p meetingnya budak tu...

aku :..buat bodo...lalallalaall (xtaw pon kata kat aku)

shira n zahira :....dah terGELAK2.....

en. mirul :...macam bos plak....bos pon x bawak macam tu...hahha

shira :...semngat azie bawak buku!>..hahahhahahha

aku :....oiiiii........MALUUUUU...ngeng!!!!....

gelak tergolek2

S A M B U N G...

No comments: