Thursday, April 5, 2012

ehm....blog ni sebenarnya..... ~~~

ahhhai...... petang2 ni bosan terLEBIH....macam xda benda sangat nak buat kan....Ce pegi buka file dan buat segala Assignment BERTIMBUN tu.....kalau taknak cuba buat2 rajin pegi uli- uli tepung buat kuih karipap pon SODAP....

teringat pulak dekat perangai abang....acecey ABANG???....

bukan abang angkat.....bukan abang (BF)....bukan abang AWAK ataupun abang DIA...

ya...abang saya...si empunya blog....sapa lagi kalau bukan satu-satunya abang yang aku ada...hehehehe

teringat jugak dekat kawan-kawan aku...acecey....SANGAT PRIHATIN kaaannn....

HYEEEPPPPPP SUDA LA KAU.....MELALUT (cakap orang kedah)....

tajuk lain cakap lain...."LIDAH BERCABANG".....uiiii...takmaw....takmaw....X BAIK...

okeh....SEBENARNYA BLOG NI kannn....cheq, saya, aku (kasaq beno), teman, wo, I...

blog ni nak dijadikan DIARY...hikhik....

sekeh kang haaa....DIARY??...klu diary mesti tulis sorok-sorok...takda orang baca weyy.....

ahhaiii...kalau cemtu...semuanya bermula sebegini rupa.....

kembali ke zaman BUDAK-BUDAK

yup2.....tak di nafikan aku memang suka menulis.....

apa2 sahaja.....dulu2 buku BIODATA....buku LAGU...haaa...BERTIMBUN...

Diary jangan cakap laaa....GILA KAU XDEEEE......MESTI LA ADAAA....hihihihi

aku ni memang budak kuat NANGIS.....anak ASKAR...gila kau nak cengeng lebih2...

nak luah perasaan berbagai2...aku pun tulis la haaaa.....

dalam buku tu paling banyak skali kisah SI JEJAKA a.k.a ABANG KANDUNG AKU SORANG tu

laaa (untung la anak lelaki tuggul...opsss tunggal)

biasala......aku dengan dia memang kuat berantam...(gado-gado)...sedapnya makan gado2...hahha....

aku ni TULIS RAJIN...tapi yang paling RAJiiiiN.....aku paling rajin LETAK

MERATA-RATA TEMPAT......

ahahhaah....suatu hari...abang aku baca.....tapi yang bagusnya....dya duduk diam....buat tak tahu....muka tak bersalah orang kata.....

yang bestnyaaa kan.....lepas dya baca tu...dya buka muka surat yang aku KUTUK-KUTUK dya tu......

hamik kau......naik malu aku jadinya....

lepastu memang tak da dah....aku update2 dalam buku diary tu.....siap buang entah kemana tah....

so, skang aku wat blog ni sebagai DIARY......

tulis ka....tak tulis ka.....orang jumpa orang baca jugak....

tapi.....KOMPOM ABANG AKU TAKKAN BACA sebab dya buta IT...wakakkaka...

yaka??...tapi ada Fesbuk...ohh....CELIK JUGAK SIKIT2...

bukan tentang abang aku ja.....tentang semua aku boleyh kutuk2...wakkakakak

xmow...xmow...x baik...

sebenarnya dengan menulis ni dapat MENGURANGKAN KEBOSANAN and dapat MELEPASKAN SEGALA PERASAAN YANG ADOOOO.......

takda orang baca pun tak pe....janji PUAS...hikhikhik



No comments: