Friday, April 13, 2012

hari semakin hari perasaan sebak semakin sebak...


ahhaii..... selepas apa yang berlaku tempoh hari (Tsunami)..

perasaan ni rasa sayu...sebak...sedih....semua ada...(bercampur macam kuah darca)..

time ni mula terfikir....

cukupkah amalan aku???..

banyak manakah dosa2 aku...??

MasyaAllah......terima kasih..syukur Ya Allah.....

akibat dari kejadian tu aku semakin sedar....

ada sesetengah orang cakap...bila bencana macam ni baru nak ingat Tuhan.....haihhh....MasyaAllah...

sepatutnya kita harus bersyukur....Allah memberi kita peringatan....

sekurang-kurangnya kita masih lagi ada kesempatan untuk kembali kepada-Nya...

kadang2..bila nak tido...terfikir2....

sempatkah aku mohon maaf dengan sesiapa yang aku dah lakukan kesilapan...?

sempatkah aku mohon maaf daripada ibubapaku...?

bila dah terbangun.....

Alhamdulillah....Allah masih memberi kesempatan untukku mencuci segala dosa2...

haty mula tertanya....

adakah mereka memaafkan aku???

No comments: