Tuesday, April 10, 2012

Hilang niat nak "kurus" kalau ada benda nie..

ahhai......kelas batal...kelas batal...... BOSAN!!...

nape la batal pulok.....!!! (poyo la kau)....

kalau cakap kelas batal.....azielah orang pertama yang akan jerit sampai ke negeri di

bawah bayu....bergolek keriangan dari perlis ke melaka.... (betapa seronoknya la kann).

hah!!...... benda masih hangat...sehangat goreng pisang mak jemah depan simpang tu....

bagi student2 perak...atau sesiapa je lahh yg tinggal dekat perak ni...

UNTUNGLEEERRRRRR..... ada JJ baru...besar lak tu.....

semalam...baru 2X azie pegi.....haishhh...bagi azie la kannn.... JJ lama best g...


sebab terlalu....TERlalu...maknanya tak sengaja lalu la kan.....

lalu 1 kedai yang jual...asam...kerepek...kacang....macam2 lagi la....

wakakka....ingtkan jual kasut ke...baju ke.....asam jugak dya nk promote...

haiyaa.....syok baq ang...... kalau hampa pegi pun.......

sumpah akan cakap syok....

pakcik yang balut leher akibat patah atau terseliuh entah azie pon kompius....

pakcik tu pun...keliling satu kedai tu....

aihh...awat??...cerita tergantung....

haaa..kedai yang jual tu......dia bagi semua customersssssssss... (s byk utk ramai)..haha...

dya bagi rasa.....haiyoooo.....dah tu bleyh rasa sampai kenyang....j

jangan sampai muntah ja....satg susah nak kena lap pulak...

ce tengok ni...kalau sesiapa yang dekat area perak...mesti paksa suami..paksa boypren nak p tempat ni kan...










tapi...tapi.....kalau setakat makan benda-benda alah ala2 makanan kanak-kanak ni....

takkan effect pon aku punya diet....

yang effect aku punya diet...ha....ni hah!!.....malas nk cerita lebih2

satg perut memberontak pulak....hehehe








x mahai....RM10.14 jeeeeeeeeeeeeeee....

No comments: