Saturday, April 14, 2012

Sehari bersamamu ella

yabedabeduy........ (menyelak-nyelak rambut dengan penuh manja seperti ella)

tapi ni bukan cerita tentang ella majewww.... opss...manja (marah irwan hadi nanti)..haha

tapi ini tentang ella fazira....

puiiiii.....berani la gabung nama artis....nak rasa kena saman buat laa....dah la duit PTPTN pon dah betul-betul paras hidung ja....

wahahha.... apapon taboleyh...

ni tentang si gadis ayu miss SELLA FAZILLA...waw...nama....secantik dan semanis orangnya....

bukan nak kata la kan....nampak muka aku ni lembut ja kan...selembut sutera....wakak...peqasan...

lembut lagi sella ni taw.....ya ampuuun..... dya sangat la bagus...lembut....sopan.. baik....apalagi....semua dya...hahaha...

azie x banyak sangat kenangan dengan sella.....sebab azie rock plus ganas...

satg sella teqiyak dok kena belasah sokmo dengan azie ni ha.....(tudiaa peqasan lagi)

hem... last kenangan kita time lari haritu kan...

fuhh...sella lari laju dari popye taw dakk.....azie tertinggal beribu batu kechik2 jalan di belakang...

bukan nak kata la......sella ni memang baik budaknya....

barang siapa yng tengah mencari menantu...sila isi borang...

hah!!....lupa..... mesti terketaq-ketaq nak add fb sella kan...nah...hamik... klik sini (sella)













alololo..... ce teka yang mana 1 sella??... hah!!... yang baju kurung koko tu....

oh...tidak...bukan2...

ce cari muka yang lembut and ayu sket....hah??..baju kurung putih + biru tu...

haishh..lembut ka muka budak tu....

adoyai...apa yang sengal sangat aku ni..terlebih minum ayaq semut la ni.....

jelas-jelas ada pic yang sama banyak...mesti la tu sella pajikra kan..hehe

sella ni asal dari sarawak...hah!...x payah cakap...tangok muka pun tahu lah...

tahu apa??..tahu kena tipu??..hahha

muka memang sarawakian tapi...hayooo..sebeno-benonya...orang peqak ja weyh...

dulu.....haha...betul talak tipu...dulu orang perak...mana mai tah...hemm...ni dekat pengkalan hulu....skang dah jadi orang pahang wooooooo

ramai-ramai lecture kalau teka mesti kata dya orang sarawak....adoyai sian...

tu tengok muka sella kata muka sarawakian klu tangok muka aku???..

sudah..tak payah cakap...sentap mak kang nyaaahhh....haha

papepon..sella memang terbaik....tak penah nak gado-gado dengan orang..

tek penah nak amik tahu pasal orang....seyes...

beliau sangat baik....

"i love u"..hihi...

* aiyakk....muka aku garang giler lah... tp tangan memang macam budak beriman

No comments: