Sunday, May 6, 2012

akulah pewaris harta mak....... untung la~~

balik cuti sem haritu mak bagi sesuatu....

alahaiii agak terharu disitu....

benda yang mak sayang.....

sesuatu yang dah bertahun2 tahun lamanya...

hadiah dari seorang suami tercinta......

uish, pagi tu sebelom balik mak sarungkan di tangan aku...

aku bilang...enggak mahu mak... enggak mahu....hahahaha

abah cakap baik pakai...klu x abah pon xmau pakai hadiah yang aku bagi abah tu....

acecey...paklang ni pandai ugut noo000ooo00...

baik2.....cheq pakai....

ehehehhehe...."JAM TANGAN"

lama da nie....masa aku kecik lagi rasanya...

time tu pun duduk dekat penang lagi......

seingat aku masa tu abah blikan untuk mak rm250++

haritu bawak pegi kedai.....cina tu cekkan...dya cakap

haiyaaa...jam ni suda lama maaaa

tapi....macam baluu (baru)...elok lagi maa...pandai jagaa...huhuiiii....

ok..skang dah jadi hak milik aku......

kehkehkehkeh.....

bukan xmaw pagi kat kak yong atau kak ngah..... (tengok la saiz tangan ngan jam ni)..hihihihi

bukan xmaw bg dekat abg chik....(tengok la jantina)..hehehe

bukan xmaw bagi dekat mekrah atau adik lisya... (tengok la terlalu kurus ngat plak dahh)


kondesinya...akulah yang paling cocok......hehehheheheheheheheheh

orang muda2 cakap....

UNTUNGLAA.......hihihi




No comments: