Sunday, May 6, 2012

harini kuar tanda yg aku bakal habis skolah.....

ehem...ehem.....adik2 junior..kawan2 seangkatan yang lain kos tu......jangan la JELES nah....

harini lepas hadiri 1 prgram ni...secara rasminya kuar tanda yang aku bakal habis skolah..kehkeh

tadi petang aku G LDK.....eeh..petang apa...tadi pagi sampai ke petang...haaa..hamik~~

LDK la paling aku nyampah nyampes..meluat... bukan apa.....asyik buat benda yang samaa

setiap sem...HAI NAMA SAYA....SAYA DARI....

tapi...tapi..... "XDA LAGI LDK"....heheheh

HOOOO0000RAY!!!.....

aku bebas LDK....bebas LDK......hahahha....



macam biasa la.....dah adat masa LDK.....hat ni ja yang mampu~~..... xpala....syukur...sedap gak.. :)




aktiviti bersual kenal menyembang ++++++++++++ bergosip....kehkeh



ok....start wat kejaaaa dlm kumpulan LDK.... wat RESUME TERBESAR DIDUNIA....

wat resume atas keta majong~~



apalagiii....dah jadi adatttttt......present aaahhh.... aku jadi tolong pegang jaa...kehkeh

** ni bukn kump aku... :)





ni haaaa...resume budak pandaiii UTP MARI.....BAJET!!!...hihihihihi...

aku pon nk macam ni haihhhh....

wujud dak budak ni????

wujud laaaaa.... tp bkn UTP....UiTM......hihihii

pointer sama dak....??

angkat2 bahu banyak kali....xtaw...xtaw....




tadaaaaa... aih...jeles letewww~~

da kuar bukti kami BAKAL TAMAT SKOLAH....buruk beno bunyik aihhh....

mudah2an....insyaAllah :)

amin2....

***bley cepat2 kawennnn..... ooo0000ooopsss~~~

No comments: