Thursday, July 11, 2013

Bila ada seseorang menyakitkan hati kita..Allah hantar dan temukan dengan orang2 yg bole buat kita hepi :)

hamboiii...panjang beno tajuk entry aihhhhh.....

tapi betul la ayat tu ann.... azie sendiri dah merasai...

kita ni jenis yang suka ketawa.... kadang2 kita ketawa untuk sembunyikan sedih dalam hati
tapi kali ni...azie ketawa dengan ikhlas..bukan nak sembunyikan sedih lagi dah..
tapi ketawa hasil daripada orang yang buat kita ketawa...
bila kita sunyi...kita mudah ingat benda-benda yang akan menyedihkan...
So, Allah hantar orang-orang yang boleh buat kita gembira sebab DIA tak mau kita sedih..

Sayangkan Allah dengan kita :)

sejak keja ni...belom ada lagi istilah tension (Alhamdulillah)...
niat hati nak mulakan hidup baru...memang baru sungguh la bila...
sorang yang pegi Allah gantikan sekaligus dengan 4 orang abang...
memang pelawak...pandai jaga hati...amik berat...semua2 lah...(terasa macam bodek pulak)
memang dorang banyak buat azie ketawa.....
xletih la dok layann kerenah azie soqang ni...
apa yang mintak semua jawapan "YA".... uii baguihhhh
ahahhahahha...azie kadang2 jadi pendengar misteri dekat wechat.....dok mengekek gelak dengaq depa punya telatah...hahahha

sebnarnya nk share pagi tadi punya cerita

maklum la baru balik dari berkubang kat laut...sah2 burn skettt

ingtkan orang pompuan ja yang takut muka burn...depa dok risau muka depan burn...kekeke

alahaiiiii..lawak la hampa

No comments: