Wednesday, July 10, 2013

Wanita Bekerja.....hihihihi


Alhamdulillah......
setelah sekian lama aku menanam anggur yang langsung tak nampak buah dia...

(sedap gak anggur....oh~! first day puasa la.....selamat berpuasa yee....IKLAN SAT)

13 MAY tercatitla dalam diari hidup aku bergelar wanita bekerja...hehehehehe

berkat 3 kali aku send resume kat depa.....

pakai abg posmen...pakai email..

lagi 3 hari cukup la 2 bulan aku kat sini....sini tu kat mana??..mereng~!!...hehe

aku kerja dekat Area #Autocity#bukit tengah#


terbaik la keja sini...memang best....

maklum la aku ni...mulut potpet....

cina india semua aku balun ja....

tak payah tunggu sebulan dua aih.... aku yang pi kacau depa.....hehehe

dan...skang aku bahagia dengan geng2 tempat keja ni.....

hurm...hurm...suma laki~!... tak pa kan asalkan kita tau jaga diri...lagipun depa semua baik2...

dah macam abang sendiri....

kak dekat department aku ni pun....ok ja...gila2 macam aku jugak...

so, kesimpulannya memang best...

ohh..oh....lupa bos kami hat cute tu....

dah la cute....baik hati sangat...love u bos...thanks sebab pilih saya :)

No comments: