Wednesday, January 29, 2014

hampir terlewat tapi masih sempat

Selamat Hari Raya Boss......arghhh...bila bedepan dengan dia (boss)..selalu ja tersasul... bole pulak p ucap Selamat Hari Raya...nasib la aku ni jenis slumberrrrrr ja...hehehe

Sempena tahun baru ni nak jugak la update benda2 yang tahun lepas kan...apa yang kita target....ye x? (maklumla org baru dapat password blog)..haha

masa 2013 aku target nak..... kawin~!...oh tidakkkkk....

target nak keja...memandangkan aku baru grad and peganggur tegar masa tu... Bila dah dapat rezeki mula kerja dekat tempat skarang ni..... x kira la sesiapa pun mesti ada target sendiri kan....

walaupun aku baru nak menapak dalam dunia pekerjaan...aku tetap tekad jugak utk nakk....nak... memang nak ja apa yang nak..heeeeeeeee

2013 target nak...


  • KERJA : DONE
  • KERETA : DONE
  • MOTOR : DONE
  • HANDPHONE : ~_~

Target tu semua DONE tapi bila mai dekat handphone.....arghh...sedangkan antara semua tu la yang paling murah sikit kan....

Ada sejarah tersendiri bila rasa ralat nak bli fon baru...hak2.... jatuh 2 biji dlm lubang bijih...hihi

Alhamdulillah Ya Allah....semua apa yang Allah tentukan ada kebaikkan.... pernah bergelar "penganggur"..myb sebab tu la diri ni bersungguh2 dan bertekad...ceyyy.....

Satu lagi bila kita betul2 terluka....kita akan cuba berusaha untuk bangun semula dan buktikan yang kita tak lemah....

Skang masa untuk balas semula jasa mak abah....

Dengan keredhoan aku peroleh apa yang diimpikan... Done for 2013...


Alhamdulillah......and wishlist utk 2014....belum buat tapi macam nak dapat da...hihi atas berkat sabar dan redho...Allah temukan dengan my "wishlist 2014"...hihi....

Amin...

No comments: