Friday, March 7, 2014

Kekasih Abadi

Setiap kali ku bukakan mata
Hati tersentuh kau hiasi dunia
Syukur kerana Dia mendengar doa-doaku

(Alhamdulillah,Terima Kasih Ya Allah.... aku masih diberi kesihatan yang baik...)

Baru terasa nikmat percintaan
Indah dibuai beribu khayalan
Semua impian yang ku damba menjadi nyata

(Family...Kerjaya...Kereta...Moto....Simpanan...Handphone dan....... Mr Right)

Tak perlulah lagi ku bermimpi
Kini kau hadir dalam sedar mencintai
Untuk kekal sehidup semati

Dulu aku pernah berputus asa.... namun aku cuba sabar dan redho...
Ya...mungkin yang lepas bukan jodohku....
pengalaman yang lepas banyak mengajar segalanya....
namun..
hadir seseorang yang cukup buat aku rasa terlalu dihargai.....
Mungkin kah hati ni terbuka kembali atau sememngnya Dia Jodohku...

Tak perlulah ku memeluk angan
Kini kau ada erat di dalam dakapan
Padamu setiaku berjanji
Kekasih abadi

Skarang,
Apa yang Dia cuba lakukan...sememngnya pernah menjadi angan2ku...
Usaha dia...membuka hatiku....Alhamdulillah....

Jika ditakdirkan pergi bersama
Ambillah hembus nafas terakhirku
Agar tak merasa bagaimana hidup tanpamu

Sejak dia hadir...
Dia banyak mempermudahkan segalanya...

Bersama kita cekal membina
Sebuah istana yang terindah
Di sana kasih kita bersemadi

Saya terima awak dengan hati yang terbuka...
Ikhlas saya cakap...hati saya dah mula menyintai awak...
even x nmpk sbb saya sgt kasar orangnya...hehehe

awak terlalu menghargai apa yang saya beri...
walaupun, pemberian tu x se"gah" mana...
saya tahu awak seorang yang pntgkan "kualiti"..
tapi awak x pernah mengeluh...sbb awak tahu tahap kemampuan saya....

Terima Kasih...

Saya sendiri cukup terharu bila dapat semua gambar2 ni :-














HEHEHEHHE....TERIMA KASIH ..















No comments: