Wednesday, April 30, 2014

Banyak jalan untuk kita mencari rezeki....terutamanya kalau nk mendirikan MASJID..InsyaAllah

Huwaaaaaa...menguap panjang....

Skarang ni kalau tak tido around pkul 2.00 A.M @ 3.00 P.M memang x sah!!
waktu2 keramat macam tu.....orang lain semua dah dibuai mimpi....
cek ni.....masih lagi gagah menjahit....hehe

Xapa...sabar...rezeki Allah nk bagi....

Alhamdulillah.....lepas bergelar cik tunang ni mula la terfikir untuk cari side income ...
nak cari duit tambahan untuk bergelar cik isteri pulak...hihihi

So, dengan gagahnya...mula melakukan PART TIME JOB....



hehehhe...x sangka jugak la.... akan menjahit.....hehehe plan sebenar nk jual kek....

disebabkan x suka benda yang nak kena sedia itu..ini....kena basuh pulak.....confirm sepah rumah...

Dapat ilham nk menjahit tudung ni sebelum bergelar cik tunang lagi..

Dengan keazaman dan tekad yang kuat..... Saya cuba!!...

hasilnya Alhamdulillah.....







Rezeki nak kawin......Amin.... :)

No comments: